Bodimo iskreni, team buildingi imajo v mnogih podjetjih slab ugled. Ko je na dnevnem redu »gremo na team building«, mnogi zavijejo z očmi in si mislijo svoje, največkrat nekaj v smislu »spet nas bodo silili k pretvarjanju, kakšna super ekipa smo«. Če smo odkriti, je pomislek velikokrat čisto upravičen. Pa vendar, team building je najpomembnejša investicija, ki jo lahko naredite za svoje zaposlene. Gradi zaupanje, zmanjšuje konflikte, spodbuja komunikacijo in povečuje sodelovanje. Učinkovit in pravilno izpeljan team building pomeni večjo lojalnost zaposlenih, kar je dobro tako za kulturo podjetja, kot za celotno poslovanje. Če se ob tem še zabavamo, je (pozitiven) učinek še toliko večji. Skratka, team building za podjetja je metoda, ki ji je potrebno posvetiti vso pozornost.

Kaj je team building?

Kot »team building« lahko poimenujemo vsako skupno preživljanje prostega časa zaposlenih izven poslovnih prostorov podjetja. Piknik, rafting, obisk adrenalinskega parka, kreativna delavnica, reševanje težavnih nalog, snemanje, impro delavnica, iskanje skritega zaklada, različni športi, … Skratka vsaka situacija, ko zaposlene umaknemo iz delovnega mesta v sklopu aktivnosti podjetja.

Dober team building niso le nesmiselne zabavne aktivnosti, s pomočjo katerih v družbi sodelavcev zapravite nekaj uric, temveč mora biti ciljno usmerjen k temu, da podjetju in zaposlenim pripomore k še boljši komunikaciji in sodelovanju. Zaradi tega je izjemno pomembno, kdo team building vašega podjetja organizira in vodi. 

Kot »team building« lahko razumemo vsako skupno preživljanje prostega časa zaposlenih izven poslovnih prostorov podjetja. Piknik, rafting, obisk adrenalinskega parka, kreativna delavnica, reševanje težavnih nalog, snemanje, impro delavnica, iskanje skritega zaklada, različni športi … Skratka vsaka situacija, ko zaposlene umaknemo iz delovnega mesta v sklopu aktivnosti podjetja oziroma organizacije.

Zakaj sploh organiziramo team building-e?

Enostavno, zaradi tima. Eno izmed vodilnih raziskovalnih podjetij (povezava do raziskave je na koncu članka) je predstavilo sveže svetovne trende s kadrovskega področja in eden izmed njih je tudi t.i. korporacijska kultura: »razvoj kulture voditeljstva, ki spodbuja povezovanje in sodelovanje ter medsebojno zaupanje zaposlenih, zavedanje in prevzemanje odgovornosti, odprto inoviranje, prenos znanja, odprto komunikacijo in transparentno in tekočo izmenjavo informacij«.

Uskladitev s cilji podjetja

T.i. namenski team buildingi za podjetja imajo lahko zelo konkretne cilje. Npr. če želite vzpodbuditi kreativnost oz. prepoznati kreativne sodelavce, so zelo koristne t.i. kreativne delavnice, kot na primer snemanje video oglasa za izdelek / storitev vašega podjetja. Le kdo si ne želi preizkusiti v vlogi režiserja, igralca ali scenografa. S snemanjem takšnega oglasa lahko pridete do novih idej za oglase, zaposleni bodo s tem pridobili nova znanja ali morda predstavili svoje mnenje o izdelku / storitvi na drugačen način. Mogoče pa ravno preko tovrstne igre najdete med svojimi sodelavci »kreativce« in jih kasneje tudi vključite v realne projekte.

Zakaj – kakšne so sploh koristi team building-a za firme?

Podjetja team buildinge največkrat uporabljajo (zgolj) za druženje zaposlenih. S tem ni nič narobe, tudi takšna druženja imajo prednosti in ob dobri organizaciji tudi konkretne pozitivne učinke. Potrebno je le zavedanje, zakaj to delamo in pred team buildingom pravilno formulirati cilje, pa naj bodo še tako enostavni. Npr. druženje in igranje premišljeno izbranih iger lahko pripelje do tega, da v podjetju začnemo razbijati različne skupinice (t.i. silosi) in tako povečujemo pripadnost podjetju, kolegialnost. Zaposlene zato pogosto premešamo in tako poskrbimo za izboljšane odnosov in razumevanja. Glavna cilja team buildingov sta izboljšati produktivnost in motivacijo. Izven pisarne skupine premagujejo različne ovire, odpravljajo motnje v komunikaciji in se ob tem zabavajo. Prednosti team building programov so tako pomembne, da so številna podjetja vključila team buildinge v svoje strategije in standardno usposabljanje oz. izobraževalni načrt.

Prednosti team buildinga za podjetja vključujejo:
• izboljšanje motivacije in razvoj »team spirita«,
• timsko premagovanje ovir,
• izboljševanje procesov,
• izboljša organizacijsko produktivnost,
• ugotavlja prednosti in slabosti ekip,
• izboljšuje sposobnost odpravljanja težav.

Kdo nam lahko organizira team building?

Organizacijo team buildingov lahko ponuja vsakdo, žal tudi neizkušeni organizatorji, ki nimajo potrebnih znanj o osebnem razvoju, komunikaciji in delovanju podjetij ter vodenju aktivnosti. Zelenec na področju organizacije sicer lahko vodi team building tako, da slepo sledi vnaprej pripravljenemu scenariju (in mnogi ponudniki to žal tudi počnejo), vendar pa to ne bo team building, ki bi si ga želelo in ki ga potrebuje vaše podjetje. Zakaj?

Preprosto zato, ker vnaprej pripravljeni načrti pogosto splavajo po vodi, sploh kadar govorimo o interakciji več deset (ali sto) ljudi. Dober organizator mora zato razumeti dinamiko skupine ter improvizirati glede na dogajanje, okoliščine in odzive sodelujočih, da aktivnosti učinkovito prilagodi potrebam vašega podjetja. Strogo vodenje po vnaprej pripravljenem scenariju brez možnosti ali sposobnosti prilagajanja zato ni le dolgočasno, temveč pogosto tudi ne doseže osnovnega cilja team buildinga: povezovanja in sprostitve zaposlenih z namenom izboljšanja komunikacije in delovanja podjetja ali posameznega oddelka v podjetju.

Kaj je cilj team buildinga in na kaj moramo biti pozorni? 

Sposobnost improvizacije in prilagajanje programa situaciji nista mogoča, če organizator team buildinga ne poseduje dovolj uporabnega znanja oziroma sposobnosti, ki lahko koristijo razvoju vašega podjetja in zaposlenih.

Profesionalen in izkušen organizator team buildinga je tako oborožen z znanjem o komunikaciji, psihologiji dela, reševanju konfliktov, produktivnosti pri delu in odnosih z različnimi deležniki podjetja, saj mu to omogoča, da jasno definira cilj team buildinga:

  •         poleg druženja in zbliževanja zaposlenih v aktivnosti vključi tudi izobraževanje, pri katerem bodo sodelujoči pridobili nova znanja, pomembna za delo v podjetju;
  •         izkoristi vsako priložnost, da udeležence spodbuja k osebnostnemu razvoju in napredku;
  •         prepreči morebitne konflikte v skupini;
  •         motivira udeležence, ki imajo slabe izkušnje s team buildingi ali odpor do druženja s sodelavci izven delovnega okolja, da aktivno sodelujejo in se povezujejo z drugimi.

Team building za podjetja

Team building mora biti po meri vašega podjetja

Če si tudi v vašem podjetju želite, da vaš team building organizira izkušen strokovnjak, ki zna poleg zabavnih aktivnosti v dogajanje vključiti tudi pravo mero spodbude sodelujočim in pridobivanje novih znanj, vam bomo z veseljem pomagali.

Organiziramo izjemne dogodke za izjemne ljudi, pri katerih sledimo potrebam in željam vašega podjetja, hkrati pa vas tudi presenetimo na inovativne načine ter tako še povečamo zadovoljstvo udeleženih. Nobeno podjetje ni popolnoma enako drugemu, zato tudi vaši team buildingi ne bi smeli biti enaki!

Stopite v stik z nami za ponudbo po meri, ki bo zadovoljila tako vodstvo kot tudi zaposlene v podjetju, nato pa se prepustite vodenju izkušenega strokovnjaka v nepozabni izkušnji – ki jo boste prej ali slej želeli ponoviti. Obljubimo.

Katere vrste team building-a obstajajo?

Kaj je team building? Za vsakim segmentom na drugačen način pripomoremo k razvoju naše ekipe:

  • Team building za razvoje kreativnosti;
  • Team buildingi za razvoj novih veščin;
  • Socialni team buildingi,
  • Delavnice za razvoj vodenj;
  • Team building, kot preživetje v naravi;
  • Strokovni programi v kombinaciji z delavnico in team buildingom;
  • Olimpijade;
  • Incentive potovanja in izleti,
  • Startup retreat,
  • Lažje aktivnosti izven podjetje brez organizatorja programa (bowling, escape room, …)

1) Team building-i, primer za razvoj kreativnosti.

V takšnih programih želimo udeležence soočiti z izzivom, sami pa potem poskušajo vsak na drugačen način priti do rešitve. Na takšen način dobivamo ideje, katere lahko uporabimo tudi v podjetju.

Udeleženci preko team building razvijajo kreativnosti, ki je izredno pomembna za nove ideje v podjetju. Team building lahko združimo tudi z različnimi koncepti pridobivanje idej kot je Design Think, možgansko nevihto, …

Primer programa 1: Stoj Snemamo!

Udeleženci dobijo nalogo posneti film ali reklamo. V okviru team building dobijo celotno opremo, suport, strokovno osebje ter določen izziv, kot je lahko reklamo za vaš produkt ali pa kot filmček zakaj ste kot podjetje najboljši in kaj lahko novi zaposlen pri vas dobi? S takšnimi izzivi se zaposlenih zabavajo, se učijo kreativnosti, sami pa na koncu dobite izdelek ali ideje ki je lahko osnova za razvoj.

Primer programa 2: Grand prix racing

Grand prix racing je v prvi vrsti zabaven team building, kjer morajo udeleženci zgraditi avto in z njim tekmovati. Sama aktivnost se pa zakomplicira tako, da vse skupine dobijo enaka sredstva. Le s pomočjo kreativnosti in idej dobijo dodatna sredstva s katerimi v improvizirani trgovini kupijo dodatne stvari za avto. S takšnim izzivom ekipe prisilimo v inovativnost, sama inovativnost v okviru avta pa mora biti povezana z podjetjem. Na tak način dobimo mnogo ideje za podjetje, hkrati pa povečujemo blagovno znamko zaposlenega.

2) Team buliding za razvoj novih veščin

To so programi s katerimi želimo našim zaposlenim, dati nova znanja, katera potrebujejo v podjetju ali pa v prostem času.

Primer programa: New Yorška Borza 

V okviru team building program udeleženci prodajajo in kupujejo delnice. Zmaga tista ekipa, ki najbolje oplemeniti svoja začetna sredstva. Fora samega programa je pa to, da je celotno dogajanje refleksija zadnjih 10 let delovanja borz, preko zabave spoznajo delovanje borze in tako dobijo nova znanja na kakšen način naj upravljajo svoje premoženje.

3.) Aktivnosti

Zabavne aktivnosti, ki niso »pravi« team building-i in so namenjene animaciji udeležencev dogodkov. So nepogrešljiv del klasičnih dogodkov (npr. konference). Zakaj bi pustili, da se udeleženci vaših dogodkov dolgočasijo?

*Primer team building aktivnosti: Body Zorbing
Skrijte se v zorb mehurček in se odbijajte, zabijajte, naletavajte, divjajte in borite z ostalimi zorb tekmovalci. Izredno zabaven pripomoček naredi vsako igro še bolj divjo, napeto in nasmejano. Poskusite igrati Body zorbing nogomet, zorb tek ali zorb sumo boj – zagotovo boste navdušeni nad doživetjem.

3) Poslovni izleti in potovanja (Incentive potovanja), če hočete »sindikalni izleti«

Poslovni izleti in motivacijska potovanja so namenjena vašim zaposlenim in/ali partnerjem kot nagrada, motivacija za boljše delo ali zgolj kot izobraževanje.

*Primer: Prekmurje – degustacija vina in piva v istem dnevu
Program Prekmurje – stičišče štirih držav Vas bo popeljal po njihovih vaseh, domačijah in lokalnih znamenitostih. Številne privlačnosti te prelepe pokrajine nam ponujajo obilico možnosti za prilagajanje vašega urnika, v kolikor pa se nebi našli nikjer, pa Vam je še vedno na voljo lendavska vinska pot, ki velja za eno izmed najlepših in najbolj urejenih v Sloveniji. Obvezen je ogled stolpa Vinarium, s katerega se lahko razgledamo kar v štiri države – Slovenijo, Avstrijo, Madžarsko in Hrvaško. Ta bližina nam daje tudi priložnost, da izlet raztegnemo v te štiri države.

Primer: Velika Planina
Velika planina je čudež narave, ki je oddaljena samo pol ure iz Ljubljane. Na planini vam lahko pripravimo kongres, degustacijo sira trnič ali pa team building Pastirske igre. Po samem dogodku se pa lahko ustavite na Območju 70 in se preizkusite v adrenalinskih aktivnostih ali degustirate pivo v eni od mnogih pivovarn v Kamniku. ETC Adriatic je tudi lastnik turistične agencije Greentovci, ki je specializirana za izlete v Kamniško – Savinjske Alpe. 

Zakaj je ETC Adriatic team building za podjetja najboljša izbira?

Team building je mehka znanost, kar pomeni, da za izvajalce ni nekih formalnih ovir oziroma formalnega izobraževanja, zato je na trgu prisotnih veliko »strokovnjakov«, če hočete gurujev. Naročniki ste zato velikokrat (upravičeno) zmedeni, kateri ponudnik je najboljša izbira.

Zakaj ETC team building – 3 naše prednosti:

1) Preko 1000 strank različnih velikosti

Kljub temu, da smo mlajše podjetje, je za nami preko 3000 izvedenih dogodkov in pa preko 1000 zadovoljnih strank (od manjših start-up-ov do multinacionalk z nekaj sto udeleženci), kar nas uvršča v eno izmed vodilnih podjetij v regiji. To je vaša največja garancija za kvaliteto. Naše team building programe izvajamo od Norveške do Grčije.

2) 100 % originalni programi, 100 % fokus na posameznega naročnika


Zavedamo se, da skozi dogodke udeleženci ocenjujejo svoje podjetje. 100 % se prilagodimo vsakemu naročniku, ki ste vsak izziv zase. Kreativna ekipa poskrbi za najboljši program in to brez ameriških copy-paste instantnih »yes we can« team building programov. Imate izziv za nas?

3) V ospredju so vedno udeleženci 


Druženje in zabava sta preverjeni osnovi za dvigovanje timskega duha in naša primarna cilja. Ne vsiljujemo nobenih filozofij in vojaških taktik (razen če želite). Skratka, ne kompliciramo in ne »gnjavimo« udeležencev.

Najpomembnejše prednosti team buildinga za podjetja:

1) Grajenje zaupanja

Team building aktivnosti lahko pomagajo pri razvoju zaupanja med zaposlenimi. Zaupanje je ključni element za poslovanje podjetja, še posebej, če je za doseganje ciljev in rast podjetja na dnevni osnovi potrebno timsko delo. Številni izkušeni podjetniki vam bodo znali povedati, da je zaupanje bistvenega pomena za poslovanje, saj ta naredi ali pa uniči ekipo, poslovno pa ne moremo več preživeti brez motivirane ekipe. Zato poskušamo s team building aktivnostmi graditi medsebojno zaupanje in ne smemo dovoliti, da so zaposleni vse bolj in bolj odvisni drug od drugega. Že zelo enostavne team building aktivnosti lahko gradijo zaupanje: določimo pare zaposlenih, ki morajo ohraniti očesni stik vsaj 60 sekund, ne da bi gledali stran. Zveni enostavno, vendar praksa kaže, da nam skozi prakticiranje stika z očmi komunikacija postane bolj udobna in zato bolj zaupamo drug drugemu.

team building za podjetja
team building za podjetja

2) Reševanje konfliktov – team building aktivnosti

Glede na več različnih osebnostnih značilnosti vaših zaposlenih pogosto prihaja do nepotrebnih konfliktov in sporov. Team building aktivnosti lahko igrajo pomembno vlogo pri zmanjševanju teh konfliktov med sodelavci, kar omogoča zaposlenim, da utrjujejo vezi med seboj in postanejo bolj navajeni različnih osebnostnih značilnosti. Da bi olajšali reševanje konfliktov, uporabimo team building aktivnosti, ki omogočajo sodelavcem spoznavanje drug drugega na osebni ravni. Te vrste vaj npr. vključujejo naloge, kjer vsak zaposleni deli tri zanimiva osebna dejstva o sebi s skupino. Te aktivnosti se izvajajo izven pisarne, na nevtralni lokaciji, da se znebimo negativne klime, ki je prisotna v pisarni.

3) Boljše sodelovanje – team building igre

Team building aktivnosti lahko vzpostavijo močnejšo vez med sodelavci, ki običajno krivijo drug drugega, ko se pojavijo težave na skupnih projektih. Ta vez lahko pomaga pri povečanju sodelovanja med zaposlenimi tudi pri drugih vsakodnevnih poslovnih aktivnostih. Učinkovita ekipa je eno in se zaveda pomena sodelovanje za skupen uspeh. V takih primerih se izvajajo aktivnosti, ki zahtevajo sodelovanje vseh članom teama naenkrat. Na primer, ekipi se predstavi hipotetični poslovni problem, ki ga morajo rešiti skupaj v (zelo) omejenem času. Sami si dodelijo timske odgovornosti vsakega zaposlenega. Cilj teh nalog je spodbuditi zaposlene, da bi se izognili valjenju krivde drug na drugega in da namesto tega skupaj najdejo rešitev za hipotetične situacije.

Primer team builiding-a za podjetja: Simulacija New Yorške borze

Je dinamična in zabavna igra, prava simulacija New Yorške borze, kjer ekipe trgujejo z vrednostnimi papirji, zlatom in valutami. Zmaga tista ekipa, ki je preko trgovalnega dne najbolj spretna in najbolj oplemeniti svoj začetni vložek.
Prava zabava se začne, ko vrednosti podjetij začnejo zaradi različnih vzrokov nihati in ko je izredno pomembna hitrost nakupa ali prodaje. Na ceno delnice vplivajo različni gospodarski in politični vplivi, katere ekipe lahko spremljajo preko novic na zaslonu, radia, poslovnega in rumenega časopisa. Naloga ekip bo, da ekipe kar najhitreje razberejo pravilne informacije in se pravilno odločijo kam bodo investirali sredstva.
Newyorška borza je team building, kjer se ekipa rabi hitro odzvati, poiskati prave informacije, jih razbrati in se hitro odzivati na dane podatke. Vsak član ekipe ima svoje zadolžitve in le najboljša ekipa zmaga. Povečuje koordinacijo ekipe in izboljšuje komunikacijo med člani.

Posebnosti: Team building je simulacija zadnji 20 let na borzi, udeleženci s tem dobijo vpogled v delovanje borz in na kakšen način se pravilno lotiti vlaganj. Simulacijo lahko povežemo tudi z delavnico Osebnega premoženja.

Na kratko:
• lokacija? kongresna dvorana, zaprt prostor
• komu? team building priporočamo vsem, ki si želijo kreativni team building za podjetja z obilo zabave,
• za koliko oseb? Od 10 do 100
• koliko časa? traja do dve ure in pol
• posebnost? izredno interaktivnen program, ki vključuje poseben TV dnevnik v živo, poslušanje lastnega radia in kopico časopisov
• trend? edinstven team building za podjetja, nov program
• kje: najboljša možnost aktivnost za konferenčno dvorano

Primer team builiding-a za podjetja: Battle for the thorne 

Ste si vedno želeli postati vitez za en dan ali pa se bojevati v znani seriji Game of Thrones? Meči, lokostrelstvo, vitezi, kralji, spletke… Hitro skočite v srednjeveška oblačila in se nam pridružite v Bitki za prestol! Bitka za prestol je interaktivna igra, kjer udeleženci igrajo namišljene naloge, hkrati se pa borijo kot skupine med sabo za kraljevo naklonjenost. Team building izvajamo na lokacijah, ki še nagradijo samo igro. Bitko za prestol najdete tudi na naši spletni strani.

Bitka za prestol je team building, ki je nastal na ideji znane serije Game Of Thrones. Družine med seboj tekmujejo, da se povzpnejo in postanejo desna roka kralja.

4) Zabava

Zabava je zelo pomemben cilj vseh team builiding aktivnosti. Že sama po sebi je lahko namen, v vsakem primeru pa pripomore k boljšim rezultatom vseh aktivnosti.

Primer team builiding aktivnosti – človeški nogomet

Priljubljena igra bo oživela človeškim nogometom! Nimate spretnih zapestij? Ni problema, saj ste v tej aktivnosti igralna figurica kar vi.
Igra vključuje veliko napihljivo igrišče, ki predstavlja povečano različico namiznega nogometa. Igralci se pripnejo na drogove in s tem postanejo igralne figurice, ki brcajo žogo proti nasprotnikovi mreži. Je odličen dodatek predvsem za vaše piknike, lahko pa ga izvedemo kjerkoli, le da je na voljo dovolj prostora. Popestrite vaš dogodek s to igro, ki bo obiskovalce pustila nasmejane in željne še. Ne pozabite, vrtenje ni dovoljeno!

Zakaj človeški ročni nogomet?

  • lokacija? priporočamo večje zunanje površine, vendar je izvedba v dovolj velikih notranjih prostorih prav tako možna
  • kdo? primerno za vse vrste dogodkov in startosti (otroci in odrasli)
  • koliko časa? lahko organiziramo turnir, ki traja do 2 uri, ali pa nudimo igro za igranje tekom vašega dogodka
  • posebnost? zabavna nova aktivnost, ki bo privabila množice – pravi team budiling za podjetja
  • število? do 10 igralcev naenkrat

5) Učinkovitejša komunikacija

Skozi team building aktivnosti se zaposleni lahko naučijo, kako bolje komunicirati med seboj, saj bodo soočeni z nalogami, ki jih je treba rešiti skupaj, kot skupina. Na primer, vsak udeleženec igre prejme en list papirja. Zaposlene razdelite v dve skupini in jih prosite, da tekmujejo v izdelavi najvišje strukture iz papirja. Člani teh dveh skupin bodo prisiljeni, da združijo svoje moči in poskušajo zgraditi najvišjo papirno strukturo. Ta vrsta komunikacijske prakse lahko privede v bolj produktivno in učinkovito vsakodnevno delo in omogoča zaposlenim, da delujejo bolje kot ena ekipa.

Primer enodnevnega izleta, ki vključuje team building aktivnosti:

Problem
Na nas se je obrnilo storitveno podjetje iz Kranja, z željo po decembrskem programu, ki bo malo drugačen, nekaj kar ne bo tipičen »sindikalni izlet« (team building za podjetja): čim manj ogledov, poudarek naj bo na temu, da se animira udeležence, ki bodo na koncu odšli z občutkom »uaaaau«. Zadnja leta namreč se pri njih pojavlja problem, da je udeležencev na izletih vedno manj, torej potrebno je spremeniti sam koncept »izleta«, da se spremeni trend števila udeležencev navzgor.

Rešitev
Za podjetje smo pripravili enodnevni izlet v slovensko in hrvaško Istro. Ogledali smo si zaledje slovenske Istre, katero tudi Slovenci slabo poznano. Območje kar kliče po spoznavanju odlične kulinarike in iz tega razloga je bila naše osrednje vodilo tartuf. Skupaj z iskalcem tartufov in za to izšolanimi psi smo se na bližnje travnike odpravili iskati tartufe, kasneje pa se v bližnji gostilni podučili, kdaj tartufi rastejo in kako sploh izgledajo. Po učenju smo se preizkusili v delavnici izdelovanja fužev in dan končali ob degustaciji vina in slastni istrski večerji, ki je seveda vključevala tudi domače fuže s tartufi. Za boljšo prebavo smo dan začinili z nekaj zabavnimi team building aktivnostmi, kar na travniku ob gostilni.
Izlet je bil nad pričakovanji, brez veliko ogledov, toda še vedno izredno zanimiv in dinamičen. Da je bil izlet super, se je pokazalo naslednje leto, ko se je na izlet prijavil še dodatni avtobus.

5 pogostih vprašanj in odgovorov – team building za podjetja:

1) Kdo in kako naj izbere primeren team building za podjetja?

Pri izbiri team buildingov je pomembno sodelovanje vodstva: običajno le-to skupaj s predstavnikom HR oddelka in drugih oddelkov postavi cilje team buildinga, ki so usmerjeni v določeno korist za podjetje. Cilj podjetja je lahko zelo enostaven (npr. zabava) ali bolj kompleksen (reševanje komunikacijskih problemov).

2) Enodnevni ali večdnevni dogodek?

Na koncu dneva je vse odvisno od razpoložljivega časa, vendar večdnevni dogodki v naravi dokazano poglobijo odnose, zaupanje in omogočijo bolj podroben vpogled v ekipo. Ste kdaj razmišljali, da bi vaš naslednji (večdnevni) team building organizirali v naravi ter spali kar v mobilnih ali pa na drevesnih hiškah? Programi naše turistične agencije.

3) Izobraževalni, zabavni ali rekreativni team building-i za podjetja?

Bistveno je celoletno načrtovanje dogodkov: prava kombinacija vsega napisanega v optimalnem zaporedju, dogodki morajo biti skrbno načrtovani in v skladu s cilji organizacije. Torej, vse od naštetega v pravem razmerju in zaporedju.

4) Zakaj se zaposleni običajno neradi udeležujejo team bulilding-ov za podjetja?

Poznate občutek, ko sodelavci poiščejo vse možne izgovore za neudeležbo, tisti, ki pa pridejo, pa pogosto uidejo ob prvi primerni priložnosti?
To ni naključje. Poglejmo najpogostejše razloge

Če povzamemo, uspešno timsko delo je in bo eden izmed stebrov vsake uspešne organizacije. Spodbujanje le-tega pa je tudi eden izmed glavnih namenov team building-ov.

Da bi se izognili težavam, ki smo jih predstavili na začetku, si običajno z naročnikom za vsak team building skupaj postavimo naslednje cilje:

  • Maksimalna udeležba zaposlenih,
  • Skrb za animacijo vseh zaposlenih,
  • Najvišja možna ocena dogodka in upoštevanje kritik za naslednji dogodek (ankete zadovoljstva).

Verjetno ni več podjetja ali organizacije, ki ne bi vsaj razmišljala o team building-u. Mnogi ga redno izvajate, pa vendar, ali poznate občutek, ko sodelavci poiščejo vse možne izgovore za neudeležbo, tisti, ki pa pridejo, pa pogosto uidejo ob prvi primerni priložnosti? To ni naključje.

Za začetek zato poglejmo, katere so najbolj pogoste težave pri organizaciji team building-ov:

  • Zaposleni se jih neradi udeležujejo
  • Udeleženci ne razumejo namena dogodka in se zato dolgočasijo
  • Vodstva želijo z enim dogodkom instantno rešiti kompleksne poslovne probleme (npr. povečanje produktivnosti

Vam zveni znano? Kako rešiti navedene težave? Berite naprej.

5) Kakšni so 2023 trendi team buildinga za podjetja, kaj je »in«?

Kulinarika in vse povezano s pijačo/hrano je »in«. Ekipe si npr. lahko same ustvarijo svoj kiosk, pripravijo »ponudbo« ter jo aranžirajo za prodajo. Od sodelujočih se zahteva dobra organizacija pod časovnim pritiskom, poleg kulinaričnega znanja pa mora vsaka skupina razviti tudi marketinško – prodajne veščine.

6) Če bi morali izbrati 1 team building za podjetja, ki izboljšuje sodelovanje v ekipi, kaj nam priporočate?

Upoštevajoč trende gotovo “Grand prix racing”. To je zabavni, edinstveni team building izziv. Naš izziv spodbuja ekipe, da si same ustvarijo svoj dirkalnik za potrebe podjetja, predstavijo inovacije in z njim tekmujejo po dirkalni pisti. Grand prix racing je trenutno eden izmed najbolj priljubljenih izzivov, ki ustvarja kreativnost na več področjih. Več o Grad prixu

7. Kaj pa v času Covida? Kaj ponujate?

Na voljo imamo odlične virtualne team building programe in virtualna doživetja. Virtualna doživetja so, tisti team building programi, kjer udeleženci domov dobijo paket, ki je osnova za virtualni team building.  Tako lahko udeleženci delajo koktajle, degustirajo pivo ali se preizkusijo v 10 božičkovih izzivih.

O nas

ETC Adriatic je agencija z najširšo ponudbo lastnih aktivnosti in team building programov za podjetja. S svojim znanjem in izkušnjami smo vaša najboljša izbira za organizacijo dogodkov za vaše podjetje na območju Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Furlanije – Julijske Krajine in Benetk. Ponujamo odlične programe, najboljše lokacije in celostno organizacijo dogodkov. V Kamniku imamo v lasti tudi lasten prostor za poslovne dogodke Območje 70.