Kako izbrati pravi piknik prostor in organizirati res dober piknik

Najpomembnejša točka organizacija dobrega piknika je, da najdete osebo, ki bo glavna in bo poskrbela za celotno organizacijo. Če berete ta članek, boste po vsej verjetnosti ta oseba prav vi. Brez skrbi. Da vam to delo ne bo pretežko in vam bo v veselje, smo vam pripravili nekaj nasvetov za organizacijo vašega piknika. Po vsej verjetnosti boste v svoji vlogi uživali, seveda če se boste držali naših nasvetov. Naše prvi nasvet je, začnite takoj!

Piknik prostor
Piknik prostor

3 mesecev ali prej pred piknikom se začnejo priprave.

Priporočamo naslednje:

  • Lokacija, lokacija, lokacija… ! Najprej potrebujete najti dober piknik prostor, ki bo lahko sprejel vse udeležence. Lokacija je ključnega pomena. Pri ponudniku preverite možne aktivnosti in kakovost lokacije. Ena izmed dobrih lokaciji za piknik je tudi Območje 70.
  • Kaj pa, če bo dež? Pri rezervaciji preverite ali ima lokacija pokrite prostore! Ne pozabite tudi na močno sonce, velike asfaltne površine sredi mesta so neuporabne! Pri tem vam tudi sončni dežniki ne bodo pomagali!
  • Če ste novi v podjetju, nujno preverite, kje vse so vaši sodelavci že bili! Najbolj nerodno bi bilo, če bi organizirali piknik na lokaciji na kateri so vaši sodelavci že bili!
  • Ne pozabite se dogovoriti za fiksni datum piknika v podjetju predno naredite rezervacijo! Predlagamo, da piknik prostor plačate vnaprej! Večkrat se namreč zgodi, da lastnik prostora najde boljšega ponudnika za isti datum.
  • Pri upravi preverite koliko ljudi bo na pikniku. Pri načrtovanju upoštevajte, da lahko na piknik povabite ljudi iz vašega podjetja, divizije ali celotne skupine. Prav tako lahko povabite vaše partnerje, družine.
  • Preverite koliko finančnih sredstev imate na voljo. Sej veste, kolikor denarja, toliko glasbe.

V pomoč smo vam pripravili seznam TOP 5 piknik prostorov za vaš dogodek.

2 meseca pred piknikom!

Piknik prostor imate, čas je, da se osredotočite na aktivnosti in kulinariko.

  • V vodstvu preverite, kakšne so njihove želje za piknik ter koliko manevrskega prostora imate za svoje ideje!
  • Z vašimi sodelavci predebatirajte kaj si želijo ? Zabava? Hrana? Aktivnosti,.. Bodite ustvarjalni.
  • Če bo vaš piknik potekal dlje kot do 22.00 nujno prijaviti na upravni enoti in policiji. Prijava mora biti podana 30 dni pred datumom dogodkov.
  • Načrtujte zabavo. Dobro razmislite s čim boste presenetili vaše sodelavce. Aktivnosti so lahko čisto enostavne, potrebujete samo dobro voljo in prostor. Razmislite, kako boste poskrbeli, da bo vaš piknik nekaj posebnega, drugačnega.
  • Pri aktivnostih pripravite nagrade za najboljše posameznike in ekipe. Prav tako se lahko izmislite posebne tekmovalne panoge.
  • Z planom in aktivnosti ne pretiravajte! Ljudje niso v službi, kljub vsem aktivnostim mora biti piknik sproščajoč! Prav tako piknika ne tempirajte na minute!
ETC Adriatic, promocijski filmček za piknik aktivnosti

Več o naših aktivnostih in team budiling programih si lahko preberete v našem blogu,  kjer smo za vas pripravili TOP 10 piknik aktivnosti.

1 mesec pred organizacijo piknik -a

  • Sami ne boste mogli vsega. V podjetju poskusite najti prostovoljce, ki vam bodo pri pikniku pomagali in jim razdelite naloge.
  • Meso z žara je vedno hit, toda kaj če bi vaše sodelavce presenetili še s čim? Kaj pa vegetarijanci, vegani, palojedci, ločevalci,..?
  • Razmišljate o pogrinjku! Tak, ki bo čisto piknik kičast! Sej gledate ameriške filme.
  • Naredite seznam vsega potrebnega.
  • Ne pozabite na navodila za udeležence. Če je možno naj bo kratko in jedrnato. Prav tako udeležence piknika opozorite na potrebne stvari, ki jih potrebujejo na lokaciji piknika (sončna krema, superge v primeru športnih iger, kopalke,..).
  • V vabili za sodelavce ne sme manjkati okvirni terminski plan. Predlagamo, da je zaključek nekaj takega kar nihče noče spustiti (podelitev nagrad, stand up, predstava, nastop,…), s tem boste ljudi prepričali da ostanejo do konca.
  • Na pikniku ne pozabite na fotografiranje!
  • Piknik bo veliko bolje izpadel, če imate povezovalca prireditve oziroma animatorja. To bo nekdo, ki bo ljudje usmerjal, jih animiral, komentiral vaše igre, vas zabaval in skrbel da gredo stvari kolikor toliko po planu
  • Gasilska fotografija je obvezna!

Seveda se lahko v vsakem trenutku načrtovanja obrnete na nas. Na voljo imamo piknik prostore po vsej Sloveniji, prav tako v ponudbi številne aktivnosti, team building,… z veseljem vam bomo pomagali, da bomo skupaj naredili najboljši piknik vašega podjetja.

V kolikor želite, da za vas najdemo piknik, izberemo aktivnosti in organiziramo na ključ nas lahko kontaktirate na info@etc-adriatic.com,

 

Kontakt