ZAKAJ? Blagovna znamka delodajalca je ugled vašega podjetja kot zaposlovalca. So v bistvu vsa mnenja, ki jih iskalci zaposlitve lahko najdejo na spletu in pri vaših trenutnih zaposlenih. Znamka delodajalca je vse tisto, kar zaposleni v podjetju mislijo in govorijo o vas, kot delodajalcu, ko niste v neposredni bližini, saj so vaši zaposleni v prvi vrsti glasniki vzdušja v vašem podjetju. Dejstvo je, da denar izgublja moč glavnega motivatorja, kar pomeni, da se vaši zaposleni v vedno večjem številu zavedajo, da nad določeno vsoto, potrebno za sodobno preživetje, denar le malo doda k subjektivnemu občutku sreče, dobrega počutja in blaginje. To je eden izmed pomenov izgradnje vaše blagovne znamke!
Z vašo dobro zastavljeno znamko povečate zadovoljstvo in izboljšate vzdušje v podjetju, pritegnete boljši kader, zmanjšate stroške za zaposlitve, zmanjšate stroške uvajanja in izobraževanj, izboljšate produktivnost, uspešnost in kreativnost. Naredite korak dlje od vaše konkurence! Začnite graditi vašo blagovno znamko!
KAKO? Tekom interaktivnega izobraževanja za zaposlene ozavestite zakaj je sploh potrebno razumeti in izgraditi blagovno znamko delodajalca, v praktičnem delu preko aktivnosti spoznate zakaj vaši zaposleni ostajajo na delovnih mestih, skupaj raziščemo kako izvesti in izboljšati vašo znamko, sledi refleksija in zaključek.
Tematiko znamko delodajalca razložimo na zabaven, enostaven in fokusiran način. Na način, da jo razume vsak. Z manj teorije in več izkustva ter le preverjenimi dejstvi in aktualnimi trendi!
Stalno delo na vaši blagovni znamki vam prinese najboljše kadre in obdrži ter nadgradi obstoječega. Postanite v svojem poslu “brand leader”!
Kaj spoznate tekom izobraževanja “Blagovna znamka delodajalca”?
- Pri čem vam pomaga dobra blagovna znamka delodajalca?
- Zakaj dobro počutje vaših zaposlenih “šteje”?
- Kako zgraditi dobro blagovno znamko delodajalca?
- Kaj pridobite z gradnjo blagovne znamke?
- Zakaj bi nekdo izbral vas za delodajalca in ostal pri vas?
- Kakšen ugled imate pri vaših zaposlenih?
- Kaj nudite bodočemu kadru in je boljše od ponudbe vaše konkurence?
- Kakšne lastnosti mora imeti oseba, da lahko dela v vaši ekipi?
- Kako izbrati bodočega zaposlenega?
- Kaj iščejo vaši bodoči zaposleni?
- Start up kultura in blagovna znamka delodajalca.