Food market

Kaj  je team building?

Dober team building niso le nesmiselne zabavne aktivnosti, s pomočjo katerih v družbi sodelavcev zapravite nekaj uric, temveč mora biti ciljno usmerjen k temu, da podjetju in zaposlenim pripomore k še boljši komunikaciji in sodelovanju . Zaradi tega je izjemno pomembno, kdo team building vašega podjetja organizira in vodi. 

Kot »team building« lahko razumemo vsako skupno preživljanje prostega časa zaposlenih izven poslovnih prostorov podjetja. Piknik, rafting, obisk adrenalinskega parka, kreativna delavnica, reševanje težavnih nalog, snemanje, impro delavnica, iskanje skritega zaklada, različni športi … Skratka vsaka situacija, ko zaposlene umaknemo iz delovnega mesta v sklopu aktivnosti podjetja oziroma organizacije.

Zakaj sploh organiziramo team building-e?

Enostavno, zaradi tima. Eno izmed vodilnih raziskovalnih podjetij (povezava do raziskave je na koncu članka) je predstavilo sveže svetovne trende s kadrovskega področja in eden izmed njih je tudi t.i. korporacijska kultura: »razvoj kulture voditeljstva, ki spodbuja povezovanje in sodelovanje ter medsebojno zaupanje zaposlenih, zavedanje in prevzemanje odgovornosti, odprto inoviranje, prenos znanja, odprto komunikacijo in transparentno in tekočo izmenjavo informacij«.

Kaj je team building?

 

Kdo nam lahko organizira team building?

Organizacijo team buildingov lahko ponuja vsakdo, žal tudi neizkušeni organizatorji, ki nimajo potrebnih znanj o osebnem razvoju, komunikaciji in delovanju podjetij ter vodenju aktivnosti. Zelenec na področju organizacije sicer lahko vodi team building tako, da slepo sledi vnaprej pripravljenemu scenariju (in mnogi ponudniki to žal tudi počnejo), vendar pa to ne bo team building, ki bi si ga želelo in ki ga potrebuje vaše podjetje. Zakaj?

Preprosto zato, ker vnaprej pripravljeni načrti pogosto splavajo po vodi, sploh kadar govorimo o interakciji več deset (ali sto) ljudi. Dober organizator mora zato razumeti dinamiko skupine ter improvizirati glede na dogajanje, okoliščine in odzive sodelujočih, da aktivnosti učinkovito prilagodi potrebam vašega podjetja. Strogo vodenje po vnaprej pripravljenem scenariju brez možnosti ali sposobnosti prilagajanja zato ni le dolgočasno, temveč pogosto tudi ne doseže osnovnega cilja team buildinga: povezovanja in sprostitve zaposlenih z namenom izboljšanja komunikacije in delovanja podjetja ali posameznega oddelka v podjetju

Kaj je cilj team buildinga in na kaj moramo biti pozorni? 

Sposobnost improvizacije in prilagajanje programa situaciji nista mogoča, če organizator team buildinga ne poseduje dovolj uporabnega znanja oziroma sposobnosti, ki lahko koristijo razvoju vašega podjetja in zaposlenih.

Profesionalen in izkušen organizator team buildinga je tako oborožen z znanjem o komunikaciji, psihologiji dela, reševanju konfliktov, produktivnosti pri delu in odnosih z različnimi deležniki podjetja, saj mu to omogoča, da jasno definira cilj team buildinga:

  •         poleg druženja in zbliževanja zaposlenih v aktivnosti vključi tudi izobraževanje, pri katerem bodo sodelujoči pridobili nova znanja, pomembna za delo v podjetju;
  •         izkoristi vsako priložnost, da udeležence spodbuja k osebnostnemu razvoju in napredku;
  •         prepreči morebitne konflikte v skupini;
  •         motivira udeležence, ki imajo slabe izkušnje s team buildingi ali odpor do druženja s sodelavci izven delovnega okolja, da aktivno sodelujejo in se povezujejo z drugimi.

Team building mora biti po meri vašega podjetja

Če si tudi v vašem podjetju želite, da vaš team building organizira izkušen strokovnjak, ki zna poleg zabavnih aktivnosti v dogajanje vključiti tudi pravo mero spodbude sodelujočim in pridobivanje novih znanj, vam bomo z veseljem pomagali.

Organiziramo izjemne dogodke za izjemne ljudi, pri katerih sledimo potrebam in željam vašega podjetja, hkrati pa vas tudi presenetimo na inovativne načine ter tako še povečamo zadovoljstvo udeleženih. Nobeno podjetje ni popolnoma enako drugemu, zato tudi vaši team buildingi ne bi smeli biti enaki!

Stopite v stik z nami za ponudbo po meri, ki bo zadovoljila tako vodstvo kot tudi zaposlene v podjetju, nato pa se prepustite vodenju izkušenega strokovnjaka v nepozabni izkušnji – ki jo boste prej ali slej želeli ponoviti. Obljubimo.

Katere vrste team building-a obstajajo?

Poznamo različne vrste team buildina. Za vsakim segmentom na drugačen način pripomoremo k razvoju naše ekipe:

  • Team building za razvoje kreativnosti ;
  • team buildingi za razvoj novih veščine;
  • Socialni team buildingi,
  • Delavnice za razvoj vodenj;
  • Team building, kot preživetje v naravi;
  • Strokovni programi v kombinacijo z delavnico in team building;
  • Olimpijade;
  • incentive potovanja in izleti,
  • Startup retreat,
  • lažje aktivnosti izven podjetje brez organizatorja programa ( bowling, escape room …)

 

1) Team building-i, primer za razvoj kreativnosti.

V takšnih programih želimo udeležence soočiti z izzivom, sami pa potem poskušajo vsak na drugačen način priti do rešitve. Na takšen način dobivamo ideje, katere lahko uporabimo tudi v podjetju.

Udeleženci preko team building razvijajo kreativnosti, ki je izredno pomembna za nove ideje v podjetju. Team building lahko združimo tudi z različnimi koncepti pridobivanje idej kot je Design Think, možgansko nevihto, …

Primer programa 1 : Stoj Snemamo!

Udeleženci dobijo nalogo posneti film ali reklamo. V okviru team building dobijo celotno opremo, suport, strokovno osebje ter določen izziv, kot je lahko reklamo za vaš produkt ali pa kot filmček zakaj ste kot podjetje najboljši in kaj lahko novi zaposlen pri vas dobi? S takšnimi izzivi se zaposlenih zabavajo, se učijo kreativnosti, sami pa na koncu dobite izdelek ali ideje ki je lahko osnova za razvoj.

Primer programa 2 : Grand prix racing

Grand prix racing je v prvi vrsti zabaven team building, kjer morajo udeleženci zgraditi avto in z njim tekmovati. Sama aktivnost se pa zakomplicira tako, da vse skupine dobijo enaka sredstva. Le s pomočjo kreativnosti in idej dobijo dodatna sredstva s katerimi v improvizirani trgovini kupijo dodatne stvari za avto. S takšnim izzivom ekipe prisilimo v inovativnost, sama inovativnost v okviru avta pa mora biti povezana z podjetjem. Na tak način dobimo mnogo ideje za podjetje, hkrati pa povečujemo blagovno znamko zaposlenega.

 

2) Team buliding za razvoj novih veščin

To so programi s katerimi želimo našim zaposlenim, dati nova znanja, katera potrebujejo v podjetju ali pa v prostem času.

Primer programa: New Yorška Borza 

V okviru team building program udeleženci prodajajo in kupujejo delnice. Zmaga tista ekipa, ki najbolje oplemenit svoja začetna sredstva. Fora samega programa je pa to, da je celotno dogajanje refleksija zadnjih 10 let delovanja borz, preko zabave spoznajo delovanje borze in tako dobijo nova znanja na kakšen način naj upravljajo svoje premoženje.

 

3. ) Aktivnosti

Zabavne aktivnosti, ki niso »pravi« team building-i in so namenjene animaciji udeležencev dogodkov. So nepogrešljiv del klasičnih dogodkov (npr. konference). Zakaj bi pustili, da se udeleženci vaših dogodkov dolgočasijo?

*Primer team building aktivnosti: Body Zorbing
Skrijte se v zorb mehurček in se odbijajte, zabijajte, naletavajte, divjajte in borite z ostalimi zorb tekmovalci. Izredno zabaven pripomoček naredi vsako igro še bolj divjo, napeto in nasmejano. Poskusite igrati Body zorbing nogomet, zorb tek ali zorb sumo boj – zagotovo boste navdušeni nad doživetjem.

3) Poslovni izleti in potovanja (Incentive potovanja), če hočete »sindikalni izleti«

Poslovni izleti in potovanja so namenjena vašim zaposlenim in/ali partnerjem kot nagrada, motivacija za boljše delo ali zgolj kot izobraževanje.

*Primer: Prekmurje – degustacija vina in piva v istem dnevu
Program Prekmurje – stičišče štirih držav Vas bo popeljal po njihovih vaseh, domačijah in lokalnih znamenitostih. Številne privlačnosti te prelepe pokrajine nam ponujajo obilico možnosti za prilagajanje vašega urnika, v kolikor pa se nebi našli nikjer, pa Vam je še vedno na voljo lendavska vinska pot, ki velja za eno izmed najlepših in najbolj urejenih v Sloveniji. Obvezen je ogled stolpa Vinarium, s katerega se lahko razgledamo kar v štiri države – Slovenijo, Avstrijo, Madžarsko in Hrvaško. Ta bližina nam daje tudi priložnost, da izlet raztegnemo v te štiri države.

Primer : Velika Planina
Velika planina je čudež narave, ki je oddaljena samo pol ure iz Ljubljane. Na planini vam lahko pripravimo kongres, degustacijo sir trnič ali pa team building Pastirske igre. Po samem dogodku se pa lahko ustavitev na Območju 70 in se preizkusite v adrenalinskih aktivnostih ali degustirate pivo v eni od mnogih pivovarn v Kamniku. ETC Adriatic je tudi lastnik turistične agencije Greentovci, ki je specializirana za izlete v Kamniško – Savinjske Alpe. 

 

 

Zakaj je ETC Adriatic team building najboljša izbira?

Team building je mehka znanost, kar pomeni, da za izvajalce ni nekih formalnih ovir oziroma formalnega izobraževanja, zato je na trgu prisotnih veliko »strokovnjakov«, če hočete gurujev. Naročniki ste zato velikokrat (upravičeno) zmedeni, kateri ponudnik je najboljša izbira.

Zakaj ETC team building – 3 naše prednosti:

1) Preko 1000 strank različnih velikosti
Kljub temu, da smo mlajše podjetje, je za nami preko 3000 izvedenih dogodkov in pa preko 1000 zadovoljnih strank (od manjših start-up-ov do multinacionalk s nekaj sto udeleženci), kar nas uvršča v eno izmed vodilnih podjetij v regiji. To je vaša največja garancija za kvaliteto. Naše team building programe izvajamo od Norveške do Grčije.

2) 100% originalni programi, 100% fokus na posameznega naročnika
Zavedamo se, da skozi dogodke udeleženci ocenjujejo svoje podjetje. 100% se prilagodimo vsakemu naročniku, ki ste vsak izziv zase. Kreativna ekipa poskrbi za najboljši program in to brez ameriških copy-paste instantnih »yes we can« team building programov. Imate izziv za nas?

3) V ospredju so vedno udeleženci 
Druženje in zabava sta preverjeni osnovi za dvigovanje timskega duha in naša primarna cilja. Ne vsiljujemo nobenih filozofij in vojaških taktik (razen če želite). Skratka, ne kompliciramo in ne »gnjavimo« udeležencev.

Smo vas vsaj malo prepričali?

 

Kontakt