Obiščite območje, ki je bilo 160 let zaprto za civiliste in kjer je še do nedavnega potekala proizvodnja črnega smodnika.
V delu smodnišnice smo na 1.6ha vzpostavili edinstveni prireditveni prostor, kjer smo ohranili industrijske stavbe. Vsaka stavba sama po sebi pripoveduje bogato zgodovino pridelave črnega smodnika. Danes je Območje 70 unikaten prireditveni prostor, kjer se prepleta predalpska narava z industrijska dediščina.
Prostor ima ohranjen tunel, del ozkotirne železnice, bunker, obrambni nasipom in stavbe za izdelavo smodnika. Velikost prostora, neokrnjena narava in industrijske stavbe nam omogočajo organizirati izjemne dogodke. Območje ponuja številne aktivnosti: Escape roome ( Skrivnostni črni bunker) , Big zorbing, VPoligon in Arena so le nekateri izzivi v katerih lahko preizkusite vaše team-ske, vodstvene in komunikacijske
Območje 70 je idealno mesto za vaše poslovne dogodke, team buildinge, izobraževanja, predstavitev izdelkov, zabave ali poroke. Območje se nahaja tik ob mestu Kamnik, a je vseeno odmaknjeno, da nudi zasebnost udeležencev.
Velikost prostora: 1.6 ha
Kapaciteta prostora: 30 do 300 oseb
Kapaciteta pokritega prostora: do 100 oseb
Število parkirišč: 120
Oddaljenost od Ljubljane: 20 km (približno pol ure vožnje)
Oddaljenost od Maribora: 115 km (približno uro in pol vožnje)
Možnost nočitev: Hotel MG Kamnik, Slovenia Eco resort, Pri Cesarju
Poleg vseh naših team building programov in aktivnosti, ponujamo na naši lokacije tudi posebne programe.
Piše se leto 1918 in ravnokar je bila ustanovljena država Slovencev, Hrvatov in Srbov. Kamničan Rudolf Maister se bori na severni meji, medtem ko Vavpotič ravno na kamniški ulici Šutna riše prvo znamko nove države. Naše čete so razporejene ob Dravi. Svetovna politika se že vmešava v slovensko suverenost, zato naša vojska potrebuje orožje s katerim bo spremenil potem vojne in zagotovil hitro zmago.
Na strateško vojaško točko novoustanovljene države SHS hitijo generali, da čim prej zaženejo tovarno črnega smodnika v Kamniku. Na severu Rudolfu Maistru že zmanjkuje orožja, za Italijane se pa govori, da so že čisto blizu Vrhnike. Vaša naloga bo čim prej zagnati smodnišnico, saj jo je avstroogrska vojska delno porušila smodnišnico, nastavila bombe, in pripravila kar nekaj presenečenj, da se proizvodnja ne bi nikoli zagnala.
Vaša naloga je, da poiščete načrte in zaženete proizvodnjo črnega smodnika, ter pomagajte Maistru osvojiti severno mejo. Domovina vas potrebuje.
Novo igro smo razvili na podlagi popularnega filma Hunger Games in spletne igre Fortnite. Cilj igre je, da v igri vsak udeleženec ostane čim dlje živ. Na kakšen način, s kom se bo povezal in kakšno orožje bo uporabil, je odločitev vsakega igralca.
Igra se začne, ko so vsi udeleženci zberejo na vzpeti sredi Bojne arene, z glasno sireno se igra lahko začne. Igra je izredno dinamična nepredvidljiva, saj mora vsak udeleženec najti svojo orožje, na razpolago so loki, paintball pištole ali meč. V Bojno areno prihajajo vedno nova orožja in streliva, na voljo pa je tudi zip line, ki igralcu omogoča hiter prehod na drugo stran arene. Zmagi tisti udeleženec, ki izloči čim več nasprotnikov in je hkrati čim manjkrat izločen.
Aktivnost je dinamična, hitropotezna, zahteva obilo taktiko, po želji oblikujemo tudi ekipe, ki med seboj tekmujejo v Bojni areni.
Sredi območja 70 je obrambni nasip visok skoraj deset metrov. Namen nasipa je bila varovanje delavce smodnišnice in občane v primeru eksplozije. V stavbi, ki jo nasip zaobjema so sočasno mešali po 200 kilogramov smodnikov in v primeru ekplozije je ravno nasip varoval delavce mesto Kamnik pred najhujšim.
Iz nasipa smo uredili rampo po kateri se lahko spustitev v veliki 4,5 metrski žogi (zorb). Na voljo imamo dve višini, prva višina je za pogumne, druga višina pa za ekstremne pogumne. Zberite pogum in se poženite po hribu. Si upate dvakrat?
Franc Jožef je ustanovil smodnišnico v Kamniku že leta 1852 in od takrat do danes je oskrbljevala vojske s smodnikom. V 160 letih obstoja so se zamenjale številne cesarstva, kraljevine in države. V Kamnik so prihajalo vojaki iz celotne Avsto-Ogrske in bivše Jugoslavije. Vsak vojak je bil razvrščen v skupino in sledilo je urejenje in izobraževanje. Že ena majhna napaka, nesodelovanje je bilo lahko usodna za vojaka, smodnišnica ali kar za celotno mesto.
Vojaki so postali črni mlinarji, na podlagi nekaj domišlije in ideje smo oblikovali deset timskih iger, ki so povezani z urejenjenji, katerega so bili deleženi vojaki.
Vabljeni v Območje 70, prostor eksplozivnih doživetji in aktivnosti.