TOP 7 trendov za poslovne dogodke in team buildinge 2018
Kot je v naši navadi, smo tudi v iztekajočem se letu natančno beležili odzive naših udeležencev / naročnikov ter z odprto glavo spremljali dogajanja na mnogih sejmih in izobraževanjih v globalnih središčih.
Kaj lahko pričakujemo v 2018? Dejstvo je, da bodo podjetja zaradi gospodarske rasti še več časa posvečala iskanju novih talentov, kadrov, ki jih je težko pridobiti. Osredotočena bodo predvsem na uglaševanje ekip, učenje in motiviranje zaposlenih. Vse s ciljem, da se čim bolj izkoristi globalno gospodarsko rast. Močneje, hitreje, višje – to se bo poznalo tudi pri organizaciji poslovnih dogodkov in team buildingov.
Kje bomo torej vsi iskali poudarke v 2018?
- Kadri, kadri, kadri: Employer branding
»Employer brand« je tista beseda, ki je po letu 2009 zopet prišla na plano in se je zaveda vedno več podjetij. Vedno bolj pomembno je namreč, da zaposleni dejansko verjamejo v podjetje. Oni so tisti, ki širijo dober glas o vas, če hočete so vaš najboljši oglas. Tako močen kot je vaš »brand«, tako močne kadre boste dobili. Saj veste, še zdaleč ni vse v višini plače, veliko je v odnosih, vrednotah in delovnem okolju. Vse to pokušamo vključiti v letni plan dogodkov ( team building, piknik, zabava, večdnevni dogodki, izobraževanja ipd.), Ampak pazite, letni plan ni samo copy – paste lanskoletnih dogodkov – slediti mora vašim poslovnim ciljem in kulturi podjetja. »Employer branding« ni muha enoletnica ali marketinški prijem. Dokazano pomembno pripomore pri tekmi, kdo bo dobil boljše kadre in zmagal na trgu. Del brandinga« predstavljajo tudi pravilno izpeljani dogodki za zaposlene. Vprašajte nas, kako. - Generiranje novih idej
Vsakodnevna službena rutina je sicer koristna, po drugi strani pa lahko ubije kreativnost. Zato v sproščenemu ozračju zunaj podjetja sestavimo interdisciplinarne ekipe, ki preko team buildinga izboljšujejo procese v podjetju in delajo na generiranju novih idej. V nekaterih podjetjih najboljše ekipe nadgradijo tako, da se lahko zaposlenih tudi v rednem delovnem času (delno) ukvarjajo z razvojem ideje ali pa vlagajo v njihovo dodatno izobraževanje na redni bazi. Priporočamo programe: Stoj, Snemamo! Startup izziv
Snemenje, team building
- Zdravo življenje
Pri hitrem tempu počasi pozabljamo na zdravje. Prav je, da na poslovnih dogodkih in službenih zabavah opozarjate na zdravo prehrano in pomen gibanja. Seveda po pameti, udeležencem ne sme biti neprijetno. - Razvoj kompetenc zaposlenih
So vaši zaposleni finančno pismeni? Bi radi razložili zaposlenim kako delujejo borze, delnice, morda kriptovalute? Podjetja se vedno bolj zavedajo, da morajo biti zaposleni uspešni tudi izven podjetja. Preko dogodkov in team buildingov jim lahko pomagate tudi z izobraževanji, ki niso povezane s samim podjetjem. Primer takšnega programa je New Yorška borza, kjer udeleženci trgujejo z delnicami, obveznicami, kriptovalutami. Poleg team buildinga dobijo udeleženci vpogled v delovanje in možne pasti trgovanj, kar pomeni, da nadgrajujejo svoje (finančno) znanje. - Na toplo za več dni (incentive programi)
Sindikalni izleti so dokončno »passé«. Nagradite vaše zaposlene z večdnevnem team buildingom v tujini. Takšen dogodek vas bo sicer stal okvirno 4x več kot podoben večdnevni dogodek v Sloveniji, ampak vaš tim bo nagrajen z nepozabnim doživetjem, boljša klima v podjetju pa preverjeno traja dlje časa. Za začetek predlagamo Malto, Ciper, Španijo, morda tudi večini dobro poznano Hrvaško. Rezultat: povečanje pripadnosti podjetju (Employer Branding) in večja motiviranost zaposlenih. Preverite program naše turistične agencije.Palma de Mallorca – vožnja z vlakom
- Kandidate za zaposlitev povabite na vaš poslovni dogodek
Dobrih kandidatov je na trgu vedno manj in pritegniti jih v vaš team je vedno težje. Nekatera podjetja zato na poslovne dogodke, zabave ali piknike povabijo top kandidate, za katere želijo, da bi se odločili kariero nadaljevati v njihovem podjetju. Dober poslovni dogodek in dobro vzdušje lahko navduši primernega kandidata, da izbere ravno vas. Cilj: zmanjšanje sredstev za iskanje kadrov preko raznih agenciji & takoj lahko vidite, ali kandidat spada v vaše podjetje. - Lokalno za globalni trg
Podprite lokalno – staro geslo, ki se nam zdi malo že obrabljeno. Toda razglejte se okoli in poskušajte najti načine, kako vključiti lokalne podjetnike v vaše dogodke. Slovenija je npr. v zadnjih letih doživela razcvet craft pivovarn, z nakupom tovrstnega piva za piknik ali decembrsko zabavo lahko narediti mnogo dobrega in pripomorete k razvoju malega lokalnega podjetništva. Seveda je tu še ostala kulinarična ponudba, v kolikor vam pivo ne diši ( siri, salame, vino, …). Poskrbite za promocijo podjetnika na vaših družbenih omrežjih in lokalnih časopisih. S tem boste poskrbeli za razvoj lokalnega podjetništva, hkrati po dodali košček k kulturi podjetja. Dobra poslovna karma je neprecenljiva, lokalo okolje pa vam bo hvaležno, da svoj uspeh delite z drugimi.
Pozitivno vzdušje v podjetju in jasni cilji vodijo do sreče in dokazano je, da so srečni ljudje veliko bolje delajo. V kolikor si želite, da vam pomagamo ali svetujemo smo vam vedno na voljo.
Kontaktirajte nas: info@etc-adriatic.com ali nas pokličite na +386 41 312 468